staluer
Veteran
- BNB
- 0,00026100
Google, NFT'li Oyun Reklamlarına Yeşil Işık Yaktı: Kripto Reklam Politikası Değişiyor!
Google, reklam politikasını kripto paralarla ilgili olarak güncelledi ve artık blockchain tabanlı non-fungible token (NFT) reklamlarına izin veriyor. Ancak bu reklamlar, reklam gerekliliklerine uygun olmalı ve kumarla ilgili içerikleri teşvik etmemelidir.
Bu güncelleme, NFT oyunları sunan reklamverenlere, oyuncu karakterlerinin sanal giyimlerinden, oyunda kullanılan daha iyi istatistiklere sahip silahlar veya zırh gibi oyun içi ürünleri tanıtmalarına izin verecek. 15 Eylül 2023'ten itibaren, kumarla ilgili içerikleri teşvik etmeyen NFT oyunları sunan reklamverenler bu ürünleri ve hizmetleri reklamlayabilecekler.
Ancak Google, oyuncuların NFT'lerle kripto paralar veya diğer NFT'ler kazanmak için ba*h*s yapabilecekleri oyun reklamlarını yasaklamaya devam edecek. Güncelleme ayrıca, NFT ödüllü simüle casino oyunlarını ve NFT entegre "gerçek para kumarını" teşvik eden reklamları da yasaklayacak.
Google, 2018 yılında tüketiciye zarar potansiyelini gerekçe göstererek online platformlarında kripto ile ilgili tüm reklamları yasaklamıştı. Ancak 2021'de bu yasağı kısmen kaldırdı ve "ABD'yi hedefleyen kripto para borsaları ve cüzdanlarını hedefleyen reklam verenlere" izin verdi, ancak bu reklamverenlerin ABD FinCEN veya federal bir banka kuruluşuna kaydolmaları gerekiyordu.
Bu son güncelleme, NFT oyunlarına olan büyüyen ilgiyi yansıtıyor ve daha fazla yatırımcı, daha önce mümkün olmayan deneyimler için sermaye yatırıyor. Reklam politikası değişikliği, NFT ile ilgili oyun reklamları verenlerin "ku*ma*r ve Oyun Politikası'na uymaları ve uygun Google Ads sertifikasını almaları gerekeceğini" belirtiyor. Ayrıca, reklamın hedeflenmeyi amaçladığı bölgenin yerel yasalarına uymaları gerektiğini hatırlatıyor. Bu politika, güncellemenin eklediği gibi, bu ürünleri reklamlayan tüm hesaplara dünya genelinde uygulanacaktır. Politika ihlali yapan reklamverenler, hesaplarının askıya alınmadan önce en az 7 gün uyarılacaktır.
Sonuç olarak, Google'ın kripto reklam politikasındaki bu değişiklik, NFT oyunlarına yönelik büyüyen ilgiyi yansıtıyor ve reklamverenlere belirli kurallara uyarak bu büyüyen pazardan yararlanma fırsatı sunuyor. Ancak ku*ma*r ve benzeri içeriklerden kaçınmak, bu yeni fırsatı kullanmak isteyenler için önemlidir.
#Google #NFT #KriptoReklam #OyunReklamları #KriptoPolitikası #NFTGaming #ReklamGüncellemesi #KriptoHaber #DijitalPazarlama
Google, reklam politikasını kripto paralarla ilgili olarak güncelledi ve artık blockchain tabanlı non-fungible token (NFT) reklamlarına izin veriyor. Ancak bu reklamlar, reklam gerekliliklerine uygun olmalı ve kumarla ilgili içerikleri teşvik etmemelidir.
Bu güncelleme, NFT oyunları sunan reklamverenlere, oyuncu karakterlerinin sanal giyimlerinden, oyunda kullanılan daha iyi istatistiklere sahip silahlar veya zırh gibi oyun içi ürünleri tanıtmalarına izin verecek. 15 Eylül 2023'ten itibaren, kumarla ilgili içerikleri teşvik etmeyen NFT oyunları sunan reklamverenler bu ürünleri ve hizmetleri reklamlayabilecekler.
Ancak Google, oyuncuların NFT'lerle kripto paralar veya diğer NFT'ler kazanmak için ba*h*s yapabilecekleri oyun reklamlarını yasaklamaya devam edecek. Güncelleme ayrıca, NFT ödüllü simüle casino oyunlarını ve NFT entegre "gerçek para kumarını" teşvik eden reklamları da yasaklayacak.
Google, 2018 yılında tüketiciye zarar potansiyelini gerekçe göstererek online platformlarında kripto ile ilgili tüm reklamları yasaklamıştı. Ancak 2021'de bu yasağı kısmen kaldırdı ve "ABD'yi hedefleyen kripto para borsaları ve cüzdanlarını hedefleyen reklam verenlere" izin verdi, ancak bu reklamverenlerin ABD FinCEN veya federal bir banka kuruluşuna kaydolmaları gerekiyordu.
Bu son güncelleme, NFT oyunlarına olan büyüyen ilgiyi yansıtıyor ve daha fazla yatırımcı, daha önce mümkün olmayan deneyimler için sermaye yatırıyor. Reklam politikası değişikliği, NFT ile ilgili oyun reklamları verenlerin "ku*ma*r ve Oyun Politikası'na uymaları ve uygun Google Ads sertifikasını almaları gerekeceğini" belirtiyor. Ayrıca, reklamın hedeflenmeyi amaçladığı bölgenin yerel yasalarına uymaları gerektiğini hatırlatıyor. Bu politika, güncellemenin eklediği gibi, bu ürünleri reklamlayan tüm hesaplara dünya genelinde uygulanacaktır. Politika ihlali yapan reklamverenler, hesaplarının askıya alınmadan önce en az 7 gün uyarılacaktır.
Sonuç olarak, Google'ın kripto reklam politikasındaki bu değişiklik, NFT oyunlarına yönelik büyüyen ilgiyi yansıtıyor ve reklamverenlere belirli kurallara uyarak bu büyüyen pazardan yararlanma fırsatı sunuyor. Ancak ku*ma*r ve benzeri içeriklerden kaçınmak, bu yeni fırsatı kullanmak isteyenler için önemlidir.
#Google #NFT #KriptoReklam #OyunReklamları #KriptoPolitikası #NFTGaming #ReklamGüncellemesi #KriptoHaber #DijitalPazarlama