Vonzarovich
Visionary
- BNB
- 0,00397895
Icrypex kripto para borsasına bir airdrop etkinliğini incelemek üzere üye oldum. Kimlik doğrulama sürecimi tamamladım ve airdrop için vaad edilen miktarı aldım. Bu konuda bir sıkıntı yok. Asıl sorun bundan sonra başladı.
Icrypex Şikayet var konusunu açmamın sebebi bu noktadan sonra başlıyor. Icrypex
Borsasında hemen hemen günümüz borsalarının çoğunda olduğu gibi referans sistemi var. 3 katman şeklinde ilerleyen bir referans sistemi. Sizin referanslarınız Katman 1, sizin referanslarınızın referansları Katman 2, sizin referanslarınızın referanslarının referansları Katman 3.
Ben airdrop etkinliğini de değerlendirerek referans linkimi birkaç arkadaşımla paylaştım. Sonuçta birileri üye oldu. İlk üye olan ne hikmetse Katman 2’ye düştü. Yani Katman 1 seviyesinde 0 kişi varken nasıl oluyorsa Katman 2’de 1 kişi göründü. Daha sonrasında canlı destek ile iletişime geçtim. KYC yapmadığı için Katman 2’de gözüküyor gibi saçma bir cevap aldım. Katman 2 ile KYC’nin ne alakası var? Olay burada son bulmuyor maalesef. Katman 2’deki kişi sayısı üye olan arkadaşlarımla beraber 3’e çıktı. Bu arada Katman-1 hala 0. Yani tabloya göre referansım olmadan referansımın referansı var. Ama aslında onlar benim referanslarım. En sonunda 4’üncü bir üye daha kazandım. İşte o an her şey tam arap saçına döndü. Katman 2’de olan 3 kişi “0” landı. Katman 1’de ise sadece son üye olan kişi görünmeye başladı. Yani 4 üyeden sadece birini görüyorum.
Canlı destek ile iletişim kurdum. 30-45 dakika arası bekletildikten sonra, diğer üyelerin işlem yapmadıkları için görünmedikleri, işlem yapan 1 üyenin ise Katman 1’de gözüktüğü aynı destek personeli tarafından söylendi. Bu arada üyelerin hiçbirinin kimlik doğrulaması mevcut değil. Yani ilk söylenenler tamamen durumu geçiştirmek için söylenmiş ki muhtemelen ikinci söylenenlerde benzer şekilde. İşin içinden çıkama, uydur gitsin. Yemedi, başka bir şey uydur. Acilen yazılımcılarını değiştirmeleri gerektiğini düşünüyorum.
Canlı destek personelinin konuşma tarzından bahsetmiyorum bile. Bazı standart kopyala yapıştır kalıpları var. Onun haricinde babamın oğlu benimle daha kibar konuşuyor.
Sonuç: Elde var sıfır. Ne olduğunu kendilerinin de bilmediği bir sorunu dile getirip çözümsüz kalan bir müşteri ve bu sorunu umursamayıp geçiştiren bir destek personeli ( beraberinde bilgi aldığı diğer geçiştiren insanlar). Üzücü….
Icrypex Şikayet var konusunu açmamın sebebi bu noktadan sonra başlıyor. Icrypex
Borsasında hemen hemen günümüz borsalarının çoğunda olduğu gibi referans sistemi var. 3 katman şeklinde ilerleyen bir referans sistemi. Sizin referanslarınız Katman 1, sizin referanslarınızın referansları Katman 2, sizin referanslarınızın referanslarının referansları Katman 3.
Ben airdrop etkinliğini de değerlendirerek referans linkimi birkaç arkadaşımla paylaştım. Sonuçta birileri üye oldu. İlk üye olan ne hikmetse Katman 2’ye düştü. Yani Katman 1 seviyesinde 0 kişi varken nasıl oluyorsa Katman 2’de 1 kişi göründü. Daha sonrasında canlı destek ile iletişime geçtim. KYC yapmadığı için Katman 2’de gözüküyor gibi saçma bir cevap aldım. Katman 2 ile KYC’nin ne alakası var? Olay burada son bulmuyor maalesef. Katman 2’deki kişi sayısı üye olan arkadaşlarımla beraber 3’e çıktı. Bu arada Katman-1 hala 0. Yani tabloya göre referansım olmadan referansımın referansı var. Ama aslında onlar benim referanslarım. En sonunda 4’üncü bir üye daha kazandım. İşte o an her şey tam arap saçına döndü. Katman 2’de olan 3 kişi “0” landı. Katman 1’de ise sadece son üye olan kişi görünmeye başladı. Yani 4 üyeden sadece birini görüyorum.
Canlı destek ile iletişim kurdum. 30-45 dakika arası bekletildikten sonra, diğer üyelerin işlem yapmadıkları için görünmedikleri, işlem yapan 1 üyenin ise Katman 1’de gözüktüğü aynı destek personeli tarafından söylendi. Bu arada üyelerin hiçbirinin kimlik doğrulaması mevcut değil. Yani ilk söylenenler tamamen durumu geçiştirmek için söylenmiş ki muhtemelen ikinci söylenenlerde benzer şekilde. İşin içinden çıkama, uydur gitsin. Yemedi, başka bir şey uydur. Acilen yazılımcılarını değiştirmeleri gerektiğini düşünüyorum.
Canlı destek personelinin konuşma tarzından bahsetmiyorum bile. Bazı standart kopyala yapıştır kalıpları var. Onun haricinde babamın oğlu benimle daha kibar konuşuyor.
Sonuç: Elde var sıfır. Ne olduğunu kendilerinin de bilmediği bir sorunu dile getirip çözümsüz kalan bir müşteri ve bu sorunu umursamayıp geçiştiren bir destek personeli ( beraberinde bilgi aldığı diğer geçiştiren insanlar). Üzücü….