Dgs sınavı

  • Vanity Address: Özel plakalarda olduğu gibi özel bir metin ile başlayan bitcoin adresidir.

Sema tursun

Uzman Çavuş


0.00000554
  • 0.00000000  
  • #1
Evet arkadaşlar daha önce dgs den bahsetmistim bu yazımda biraz daha ayrıntılı gireceğim, DGS(dikey geçiş sınavı ) önlisans bölümlerinden ilgili lisans bolumlerimize geçme aşamasında girdiğimiz sınavdır kendisiyle 2020 de tanıştım kendimi denemek için 2020 de sınava girmiştim ama matematiğim berbat olduğu için verim alamamistim tabiki 4 net matematikle çıkmıştım sınavdan, bölümüm ise sayısal olduğu için bana en kotu 45 net matemtik lazımdı ama ben kafaya takmıştım bu sınavı halledicem dedim ve o günden beri hiç durmaksızın sürekli çalışıyorum bu sınava ve denemelerimin sonucunda bunun karşılığını aldığımi görüyorum 35 netlere kadar çıktım benim için çok büyük bir basariydi bu ben kendimi aşmayı basarmistim sınava 2 ay kaldı ,kısa süreliğine talihsiz bir kaza yaşadım beyin kanaması geçirdim ama çabucak atlatıp 2 ay sonunda istediğimi alicagima gönülden inanıyorum.devam ediyorum DGS ile DGS ,matematik 1 konularından oluşmaktadır, 300.bin civarı öğrencinin katılımıyla gerçekleşiyor bu sınavda sıkıntılı bir noktamız var oda kontejandir çok kısıtlı kontejani var malesef ben hemşirelik istiyorum mesela en fazla alan okul 10 öğrenci alıyor bu da aşırı sıkıntılı bir durumdur. Ama dgs yinede bulunmaz bir nimet ayy ile hayaliniz olan bir bölüm DGS ile çok mümkün 2 ay sonra burada hayallerimi gerceklestirdim deme umuduyla buralardayım o zaman işte koçluk eğitimlerine basliyacagimin kararını kesin almış olacağim
 

Hitasyurek

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00016364
  • 0.00000000  
  • #2
Konu için çok teşekkürler hocam , benim bir sorum olacaktı dgs dışında .
Ben şuan meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim malum tyt e gireceğim ve alanım bilişim gitmek istediğim bölüm ise bilgisayar programcılığı . Alanımda tercih yaptığım için devlet bana ekstra 0,06 kat sayı puan veriyor istediğim üniversiteye baktığım da bunu kullanarak yerleşen kişi sayısı 1 bunun bir kontenjanı var mı yoksa insanlar tercih etmedikleri için mi yerleşemiyorlar bunu anlamadım fikriniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim
 

Sema tursun

Uzman Çavuş


0.00000554
  • 0.00000000  
  • #3
Konu için çok teşekkürler hocam , benim bir sorum olacaktı dgs dışında .
Ben şuan meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim malum tyt e gireceğim ve alanım bilişim gitmek istediğim bölüm ise bilgisayar programcılığı . Alanımda tercih yaptığım için devlet bana ekstra 0,06 kat sayı puan veriyor istediğim üniversiteye baktığım da bunu kullanarak yerleşen kişi sayısı 1 bunun bir kontenjanı var mı yoksa insanlar tercih etmedikleri için mi yerleşemiyorlar bunu anlamadım fikriniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim
Ben tercih etmediklerini düşünmüyorum kesinlikle tercih eden çok kişi vardır bunh hocalarinla görüsmen çok daha iyi olucaktir, ayrıca çok güzel bölüme gidiyorsun bilgisayar programcılığından bilgisayar mühendisliğine tamamlayan çok fazla tanıdığım var kesinlikle sende dgs hakkında bilgilenmelisin tyt den sonra üniversiteye yerleştiğinde ilk işin dgs için araştırmalara girmek olsun.
 

Hitasyurek

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00016364
  • 0.00000000  
  • #4
Ben tercih etmediklerini düşünmüyorum kesinlikle tercih eden çok kişi vardır bunh hocalarinla görüsmen çok daha iyi olucaktir, ayrıca çok güzel bölüme gidiyorsun bilgisayar programcılığından bilgisayar mühendisliğine tamamlayan çok fazla tanıdığım var kesinlikle sende dgs hakkında bilgilenmelisin tyt den sonra üniversiteye yerleştiğinde ilk işin dgs için araştırmalara girmek olsun.
amacımda dgs evet hocalarım bir şey bilmiyor malesef sanırsam yarın meb den bilgi alacağım arayarak teşekkür ederim
 

Sema tursun

Uzman Çavuş


0.00000554
  • 0.00000000  
  • #5
amacımda dgs evet hocalarım bir şey bilmiyor malesef sanırsam yarın meb den bilgi alacağım arayarak teşekkür ederim
Aynen öyle MEB daha sağlıklı bilgi verecektir başarılar ☺️
 

Juf

Kıdemli Başçavuş
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)


0.00006999
  • 0.00000000  
  • #6
Zorlu bir süreç, kazandıktan sonra bir çok alttan dersin olabilir, yazacağın okulu iyi araştırmanız lazım. Umarım gönlünüzce olur.
 

yecele

Tuğgeneral
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)
Level 6 (6X)
Level 7 (7X)


0.00013964
  • 0.00000000  
  • #7
Arkadaşlar bir matematik öğretmeni olarak şunu söyleyeyim. Sınavlarımızın ilgi odağı derslerinden birisi olan matematik fazlasıyla ilgiyi istiyor, biraz şımarık bir ders ve ilgilenmezseniz bilginizi sıfırlar. Fakat gerekli ilgiyi tüm dersler olduğu gibi burada da gösterirseniz 3-4 netten hiç hayal edemediğiniz netlere çıkabilirsiniz.

Ben öğrencilerime çok söylüyorum hatta bire bir derslerde de belirtiyorum önce kendiniz isteyeceksiniz diye. Sürekli hocam sevmiyorum, yapamıyorum diyen olunca özel dahi olsa, para getirse bile bırakıyorum, çünkü saygıyı hak eden bir ders. Kafada sevmiyorum kelimesini kazıyınca 38/40 a çıkan öğrencilerim bile oldu. Yani siz ilgiyi gösterin bıkmadan üzerine gidin yapamayacağınız şey yok.

Bu arada geçmiş olsun talihsiz kazanızdan dolayı. Umarım herkes hak ettiği yere gelir ve verdiği emeğin karşılığını alır.
 

Sema tursun

Uzman Çavuş


0.00000554
  • 0.00000000  
  • #8
Zorlu bir süreç, kazandıktan sonra bir çok alttan dersin olabilir, yazacağın okulu iyi araştırmanız lazım. Umarım gönlünüzce olur.
Teşekkür ederim kazandıktan sonra hiç bir Zorluk gözüme gelmez aksine zevk alırım ama bu süreçte kazanmak benim en büyük başarım olucak inşallah
Arkadaşlar bir matematik öğretmeni olarak şunu söyleyeyim. Sınavlarımızın ilgi odağı derslerinden birisi olan matematik fazlasıyla ilgiyi istiyor, biraz şımarık bir ders ve ilgilenmezseniz bilginizi sıfırlar. Fakat gerekli ilgiyi tüm dersler olduğu gibi burada da gösterirseniz 3-4 netten hiç hayal edemediğiniz netlere çıkabilirsiniz.

Ben öğrencilerime çok söylüyorum hatta bire bir derslerde de belirtiyorum önce kendiniz isteyeceksiniz diye. Sürekli hocam sevmiyorum, yapamıyorum diyen olunca özel dahi olsa, para getirse bile bırakıyorum, çünkü saygıyı hak eden bir ders. Kafada sevmiyorum kelimesini kazıyınca 38/40 a çıkan öğrencilerim bile oldu. Yani siz ilgiyi gösterin bıkmadan üzerine gidin yapamayacağınız şey yok.

Bu arada geçmiş olsun talihsiz kazanızdan dolayı. Umarım herkes hak ettiği yere gelir ve verdiği emeğin karşılığını alır.
Teşekkür ederim destekleyici sözleriniz için ☺️
 
Üst