9 Nisan Alt Coin Rallisi

  • Inflation: Enflasyon, belli bir zaman boyunca fiyatların sürekli yükseliş göstermesi durumudur.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #41
9 Nisan'ı bilmem ama ben BTT de iki gündür ters ralli yapıyorum zaten :)
Öyle ki kırmızı mum mağmaya ulaştı :D
Artış görmesini umuyorum bakalım ne olacak. :) Yatırım tavsiyesi değildir.
 

SatoshiTURK

Programmer
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)
Level 6 (6X)
Level 7 (7X)
Level 8 (8X)


0.00090355
  • 0.00000000  
  • #42
Bu ralli bekleniyorsa şu an benim yapacağım şey maliyet düşürmek olur, umarım patlamam :D
burada sadece insanlar fikirlerini beyan ediyor hocam :)
siz burada yazılanlara göre bir işlem yapmayın.
kendi fikirlerinizi kendiniz oluşturun veya tetikte olun.
kimse kesin bir şey söyleyemez...
 

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #43
burada sadece insanlar fikirlerini beyan ediyor hocam :)
siz burada yazılanlara göre bir işlem yapmayın.
kendi fikirlerinizi kendiniz oluşturun veya tetikte olun.
kimse kesin bir şey söyleyemez...
En son buna benzer bir yorum okuduğumda almadım, alım işlemini geciktirdim yüksek fiyattan aldım ve aldığıma da pişman oldum. Şimdi kırmızı yazılar takip ediyorum. Artarsa sevinirim, düşerse üzülürüm. Piyasa olumsuz etkilenecek diyen çok ama umarım olumlu yani artı yönde etkilenir. :) Yatırım tavsiyesi değildir.
 

SatoshiTURK

Programmer
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)
Level 6 (6X)
Level 7 (7X)
Level 8 (8X)


0.00090355
  • 0.00000000  
  • #44
1617797821754.png

buradan bir ortalama çıkartıyorum :) 9 nisan bir çöküş olursa bak sen gerçekten konu sahibini ödüllendirmek gerek.
 

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #45

kriptos

Kıdemli Çavuş


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #46
burada sadece insanlar fikirlerini beyan ediyor hocam :)
siz burada yazılanlara göre bir işlem yapmayın.
kendi fikirlerinizi kendiniz oluşturun veya tetikte olun.
kimse kesin bir şey söyleyemez...

Yok hocam kimsenin dediğini tavsiye olarak almıyorum, para benim param benim yönetmem daha doğru ve başarılı olur. Genelde piyasa düşerken ortada bir panik oluşuyor, bu da spekülasyona neden olur. Ben de kimseye coin tavsiyesi vermeden, kendi fikrimi paylaştım. Aslında yaygın bir yatırım şeklidir, özellikle orta ve uzun vade de kullanılmaya uygundur.
 

yecele

Üstçavuş
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)


0.00004994
  • 0.00000000  
  • #47
Ayılar dönün köyünüze hadi canım benim. %20 eksiyi gördük iki günde hadi balım hadi. Bak ralli de geliyor kalabalık etmeyin dövüşmeyin kaçırmayın huzurumuzu. Dövüşmen guzum olan bize oluyor.
 

Mehmet73

Onbaşı


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #48
Her yerde 9 Nisan'da alt coin rallisi olacağı söyleniyor. Bu söylentiler sizce doğru mu? Hangi coinlere yatırmak mantıklıdır. Yatırım tavsiyesi değildir.
Herkes bi şeyler söyler
 

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #49
Coin rallisi söylentisi bakalım ne olacak.. Piyasa halen aynı, iniş eğiliminde. Yatırım tavsiyesi değildir.
 

blockchain

Kıdemli Başçavuş
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)


0.00001461
  • 0.00000000  
  • #50
Sadece söylemlerden ibaret, bahsedilen ralli zaten gerçekleşti bu hafta içinde fakat illaki ralli 9 nisanda olacak diyorlarsa ben size bir ipucu vereyim.

Bitcoin 9 yada 10 nisanda yine düzeltmeye girecek, yani günlük sat sinyali gelicek 2 gün içerisinde ozaman düşüşler gelicek tekrar. Ytd
 

Bonarous

Albay
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)
Level 6 (6X)
Level 7 (7X)
Bağış Yapan Üye


0.00009885
  • 0.00000000  
  • #51
Sadece söylemlerden ibaret, bahsedilen ralli zaten gerçekleşti bu hafta içinde fakat illaki ralli 9 nisanda olacak diyorlarsa ben size bir ipucu vereyim.

Bitcoin 9 yada 10 nisanda yine düzeltmeye girecek, yani günlük sat sinyali gelicek 2 gün içerisinde ozaman düşüşler gelicek tekrar. Ytd
Zaten ath zorlayıp zorlayıp kıramadığında yeni ve daha güçlü bir düzeltme hareketine giriyor BTC. Mart'ın sonundan beri defalarca 60.000 direncini aşamadı. Hal böyle olunca öncekinden daha büyük düzeltme ve sonrasında tekrar ath direncine doğru hareket. En son bu yaşanmadığında da boğa sezonuna girilir. Ytd.
 

TGR

Er


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #52
Ralli olurmu olmaz diyemem ama twetterda kripto para fenomenlerine dikkat etmek lazım,bu 9 nisan meselesi twetterdan yayılda,aralarında belki şirketlerle komisyonlu çalışanlar olabilir dikkat etmek gerek,kendi aklınızla yatırım yapmanızı tavsiye ederim,en basitinden youtubede açın grafik derslerini izleyin birşeyler öğrenin,çünkü verdiğiniz şey emeğiniz yani kısacık hayatınızda ömrünüzden feragat edip karşılığında aldığınız paranız.Dikkatli olun.Kendi aklınızla yatırım yapın.
 

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #53
Ralli olurmu olmaz diyemem ama twetterda kripto para fenomenlerine dikkat etmek lazım,bu 9 nisan meselesi twetterdan yayılda,aralarında belki şirketlerle komisyonlu çalışanlar olabilir dikkat etmek gerek,kendi aklınızla yatırım yapmanızı tavsiye ederim,en basitinden youtubede açın grafik derslerini izleyin birşeyler öğrenin,çünkü verdiğiniz şey emeğiniz yani kısacık hayatınızda ömrünüzden feragat edip karşılığında aldığınız paranız.Dikkatli olun.Kendi aklınızla yatırım yapın.
Ralli konusu yukarı doğru değil de tersi yönde olursa kısa vadede büyük sorun aslında. Uzun vadede düşündüğüm için coini ellemiyorum şimdilik. Akşam 64 kuruşu gören BTT sabah 77 kuruşa yükseldi. Ne zaman tam rayına girecek merak ediyorum aslında. Yatırım tavsiyesi değildir.
 

TGR

Er


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #54
Ralli konusu yukarı doğru değil de tersi yönde olursa kısa vadede büyük sorun aslında. Uzun vadede düşündüğüm için coini ellemiyorum şimdilik. Akşam 64 kuruşu gören BTT sabah 77 kuruşa yükseldi. Ne zaman tam rayına girecek merak ediyorum aslında. Yatırım tavsiyesi değildir.
Çok hızlı yatırımcı geliyor,marketcup 2 trilyon doları gördü,balinaların ağzının suyu akıyor,uzun vadede düşünmeniz bu süreçte sizi yem olmaktan korur,sabır sabır sabır.Tabiki kendinizden eminseniz al sat yaparakte kısa vadede de güzel paralar kazanırsınız,ama benim önceliğim bu süreçte uzun vade,çünkü kripto dünyasında daha birşey görmedik herşey yeni başlıyor.Bu sene Marketcap 10+trilyon doları görürse şaşırmayalım.YTD
 

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #55
Çok hızlı yatırımcı geliyor,marketcup 2 trilyon doları gördü,balinaların ağzının suyu akıyor,uzun vadede düşünmeniz bu süreçte sizi yem olmaktan korur,sabır sabır sabır.Tabiki kendinizden eminseniz al sat yaparakte kısa vadede de güzel paralar kazanırsınız,ama benim önceliğim bu süreçte uzun vade,çünkü kripto dünyasında daha birşey görmedik herşey yeni başlıyor.Bu sene Marketcap 10+trilyon doları görürse şaşırmayalım.YTD
Al satta zarar ediyorum ben. Biraz aceleci olmam sıkıntı oluyor. :)
 

yecele

Üstçavuş
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)


0.00004994
  • 0.00000000  
  • #56

TGR

Er


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #57
Al satta zarar ediyorum ben. Biraz aceleci olmam sıkıntı oluyor. :)
Ozaman al satı bırak,püf nokta fiyatı aşağı çektiklerinde panik satış yapma,yükselttiklerinde panik alım yapma,sağlam projelere yatırımını yap sadece sabırla bekle,sabredersen karşılığını fazlasıyla alacaksın.
 

Rengarengo

Üsteğmen
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)


0.00030003
  • 0.00000000  
  • #58
Olabilir hocam bir de al sat coinini iyi gözlemlemek gerekiyor.
Aynen hocam.

Ozaman al satı bırak,püf nokta fiyatı aşağı çektiklerinde panik satış yapma,yükselttiklerinde panik alım yapma,sağlam projelere yatırımını yap sadece sabırla bekle,sabredersen karşılığını fazlasıyla alacaksın.
Panikle satacaktım ilk düştüğünde, Dogecoin ile motive oldum. Artmaz denilen coin nasıl böyle bir rakama ulaştı diyerek ve satmadım. Bakalım sonrası nasıl olacak. :) Yatırım tavsiyesi değildir.
 

yecele

Üstçavuş
Moderatör
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)


0.00004994
  • 0.00000000  
  • #59
Aslında al satta da uzun vade gibi mi düşünmeliyiz planını yapıp o plan harici alım satıma girmemek veya aslında en önemlisi paranın hepsini kullanmamak gerek bu defa farklı fırsatlar için erken çekmek istersen al sat karını azaltmış olursun.
 

TGR

Er


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #60
Aslında al satta da uzun vade gibi mi düşünmeliyiz planını yapıp o plan harici alım satıma girmemek veya aslında en önemlisi paranın hepsini kullanmamak gerek bu defa farklı fırsatlar için erken çekmek istersen al sat karını azaltmış olursun.
Katılıyorum,zaten kendine güvenen al sat yapmalı,büyük fırsatlar var kaçırmamak lazım,lakin ülkemizde çok amatör yatırımcı var,toplanmışlar fenomenlerin arkasına ne derlerse yapıyorlar,o yüzden şu süreçte yeni yatırımcıların yada amatörlerin kendine yapacağı en büyük iyilik uzun vadedir bence.Daha geçen gün xrp de stopların nasıl patlatıldığına şahit olduk :) o yüzden amatör yatırımcılar için sabır sabır sabır 10 gün alsatta kazanırsın havalara uçarsın sonra bidaha yapayım dersin delik deşik ederler...
 

Ekli dosyalar

  • 03DF8FC1-422A-4317-904F-96A8DC601158.jpeg
    03DF8FC1-422A-4317-904F-96A8DC601158.jpeg
    198.5 KB · Görüntüleme: 7
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst