Mexc Borsası SMS Sorunu | Lütfen Yardım.

  • Cold Wallet: İnternete bağlanmadan, kripto paraları çevrimdışı saklamak için kullanılan elektronik cüzdanlardır.

Gokbel

Onbaşı


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #1
Merhaba arkadaşlar, aylar geçti ama bu sorunu bir türlü çözemedim. MEXC borsasına giriş yaparken SMS doğrulaması istiyor ama bi türlü SMS gelmiyor.

Önceleri sadece e-mail doğrulaması ile giriyordum ama sonra coin transferi için SMS doğrulaması istemişti ve ilk doğrulamayı hesap açık iken yaptım ve sonrasın asla bir daha SMS doğrulaması alamadım ve coinlerim içeri de kaldı, giriş de yapamıyorum artık ne mail adresin ne de telefona doğrulama gelmiyor.

3-4 kere canlı destekten sorunu anlattım, sürekli "gerekli departmana ilettik sorunu çözecekler" şeklinde cevap veriyorlar ama aylardır sorun çözülmedi.

Aynı sorunu yaşayıp çözen birisi var mı acaba yada farklı fikri olan?

Lütfen şu sorunu çözelim coinler içeride kaldı hiç bir şey yapamıyorum.
 

SatoshiTURK

Programmer
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)
Level 6 (6X)
Level 7 (7X)
Level 8 (8X)
Level 9 (9X)


0.13072891
  • 0.00000000  
  • #2
Kullanmadım hiç bu borsayı engellemiş veya spam olarak işaretlenmiş olmayın

Kusura bakmayın borsayı ilkkez duydum ponzi falan olmasın?
 

Gokbel

Onbaşı


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #3
yok hocam ponzi sistemi değil normal borsa hatta dünya genelinde baya da bi kullanıcı kitlesi var, bende twitter da "kripto emre" hesabının tanıtımı ile duyup üye olmuştum. insanlar şuan kullanıyorlar rahatça ama ben bu sorunu yaşıyorum nedense bi türlü çözemedim maalesef.
 

SatoshiTURK

Programmer
Level 1 (1X)
Level 2 (2X)
Level 3 (3X)
Level 4 (4X)
Level 5 (5X)
Level 6 (6X)
Level 7 (7X)
Level 8 (8X)
Level 9 (9X)


0.13072891
  • 0.00000000  
  • #4
yok hocam ponzi sistemi değil normal borsa hatta dünya genelinde baya da bi kullanıcı kitlesi var, bende twitter da "kripto emre" hesabının tanıtımı ile duyup üye olmuştum. insanlar şuan kullanıyorlar rahatça ama ben bu sorunu yaşıyorum nedense bi türlü çözemedim maalesef.
Kripto emre tanımam falan ama genelde Ti'ye alınan bir şahıs sanırım, duyumlarım bu yönde. Aslında bu yüzden dikkat et dolandırıcılık yöntemleri kategorisinde YouTube dolandırıcılık yöntemlerini anlatmıştık hocam

İşiniz çözüldüğünde lütfen bilgi verin hatta borsa şikayet kategorine konu açın ve konu linkini support ile borsa yetkililerine gönderin Sonuçta kötü bir yorum istemez hiç bir borsa.
 

Gokbel

Onbaşı


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #5
Kullanmadım hiç bu borsayı engellemiş veya spam olarak işaretlenmiş olmayın

Kusura bakmayın borsayı ilkkez duydum ponzi falan olmasın?
yok hocam ponzi sistemi değil normal borsa hatta dünya genelinde baya da bi kullanıcı kitlesi var, bende twitter da "kripto emre" hesabının tanıtımı ile duyup üye olmuştum. insanlar şuan kullanıyorlar rahatça ama ben bu sorunu yaşıyorum nedense bi türlü çözemedim maalesef.
 

Gokbel

Onbaşı


0.00000000
  • 0.00000000  
  • #6
Kripto emre tanımam falan ama genelde Ti'ye alınan bir şahıs sanırım, duyumlarım bu yönde. Aslında bu yüzden dikkat et dolandırıcılık yöntemleri kategorisinde YouTube dolandırıcılık yöntemlerini anlatmıştık hocam

İşiniz çözüldüğünde lütfen bilgi verin hatta borsa şikayet kategorine konu açın ve konu linkini support ile borsa yetkililerine gönderin Sonuçta kötü bir yorum istemez hiç bir borsa.
teşekkür ederim hocam, elimden gelen her yolu deneyeceğim.
 

Bu Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam: 1, Üyeler: 0, Misafirler: 1)

Who Read This Thread (Total Members: 7)

Bu Konuyu Yanıtlayan Kullanıcı ( 1 ) Tümünü Gör

Üst